Hòm thư Yahoo sắp bị khoá???

Tcr
20-10-05, 20:13
Kính các bác,

Em nhận được cái này từ bọn Yahoo hôm 18/10:

From: webmaster@yahoo.com
To: *******@yahoo.com
Subject: Members Support
Date: Tue, 18 Oct 2005 08:30:59 +0700

Dear Yahoo Member,

We have temporarily suspended your email account *******@yahoo.com.

This might be due to either of the following reasons:

1. A recent change in your personal information (i.e. change of address).
2. Submiting invalid information during the initial sign up process.
3. An innability to accurately verify your selected option of subscription due to an internal error within our processors.
See the details to reactivate your Yahoo account.

Sincerely,The Yahoo Support Team

Đến hôm nay 20/10 thì nhận được thêm cái này:

From: info@yahoo.com
To: *******@yahoo.com
Subject: Warning Message: Your services near to be closed.
Date: Thu, 20 Oct 2005 08:25:35 +0700

Dear user *******,

It has come to our attention that your Yahoo User Profile ( x ) records are out of date. For further details see the attached document.

Thank you for using Yahoo!
The Yahoo Support Team

Bây giờ em phải làm sao để không bị khóa hả các bác? Giúp em nhanh với không có nó khóa mất thì bỏ mịa :mad:

Cảm ơn các bác!
18Googol2
20-10-05, 20:38
Mình search thì nó bảo đây là 1 dạng worm. Acc của bác ko sao cả, ko mở attachment nhé, mà có khi nhà bác tò mò mở rồi cũng nên.

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.reatle.c@mm.html

www.doshelp.com/Scams-fraud/Services/Yahoo-Scams.htm

www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_MYTOB.FL
Tcr
20-10-05, 20:57
Ơ thế ạ, em cũng không mở attachment được vì nó (NAV) bảo có virus.
May quá. Cảm ơn bác anh hùng lao động gú gồ;)) :flag: